VPN Ospea

Vážení uživatelé mobilních služeb VPN Ospea. Od 11.6.2017 je Roaming v EU účtován tak, jako byste byli v ČR (vyjma Andorry a Švýcarska). Tedy co se týče hovorů, SMS i internetu, je to stejné, jako byste byli stále v ČR. Volání v rámci naší VPN, pokud číslo vycestuje v rámci EU,  je zpoplatněno pro roaming jako volání do ostatních sítí v ČR (pokud máte „korunový tarif“, u neomezeného se toto neřeší a neomezené tarify, mají i v rámci roamingu v EU volání zdarma, SMS zdarma a internet tak, jak jste zvyklí). Nový ceník připravujeme a měl by být ke stažení cca v pátek 23.6.2017. Děkujeme za pochopení. Ke stažení je zatím ceník z 30.4.2016.

 

CENÍK ke stažení - od 30.4.2016

CENÍK ke stažení - od 11.6.2017 (PŘIPRAVUJEME)

 

 

HLAVNÍ NABÍDKA – nastavení služeb

Po kliknutí na příslušné tlačítko se Vám otevře webový formulář. Po správném vyplnění Vám bude prioritně požadovaná služba nastavena. V případě potíží s formulářem kontaktujte naší Infolinku VPN Ospea na čísle 777 107 077.

 

Změna mobilního tarifu

… pokud se chystáte změnit tarif pro volání (minutová sazba, neomezený, neomezený s internetem)

Změna datového tarifu

… pokud se chystáte změnit internet (u minutového tarifu nebo jako doplněk k neomezenému tarifu bez internetu)

Zablokování SIM karty

… pro zablokování SIM karty z důvodu krádeže nebo ztráty volejte ihned na číslo 800777780. Pokud nemáte možnost zavolat operátorovi, vyplňte tedy náš formulář (blokace bude realizována přednostně, nejpozději však do 24 hodin). Pro odblokování SIM karty z důvodu nálezu Vaší ztracené SIM karty volejte Infolinku VPN Ospea.

Duplikát SIM karty

… pokud máte již SIM kartu na kterou Vám číslo nahrajeme – při výměně za jinou velikost. Po ztrátě či odcizení (do poznámky uveďte, že si přejete SIM odblokovat, pokud je blokována z důvodu ztráty či odcizení). Prázdnou OneNet SIM kartu si můžete vyzvednout zdarma na kterékoliv prodejně operátora.

Premium SMS

… SMS zprávy na čísla začínající číslicí 9 (SMS jízdenka, hlasování, soutěže, atd.) – pouze při dobré platební historii (aktivace může trvat déle než 24 hodin).

Reset hesla pro Samoobsluhu

… přepne na web operátora, vyplníte telefonní číslo Vašeho účtu a zadáte svůj registrovaný e-mail (pokud se nepodaří, kontaktujte Infolinku VPN Ospea).

REKLAMACE - vyúčtování

… pokud je Vám vyúčtování nesrozumitelné nebo Vám něco nesedí, neváhejte vyplnit náš reklamační formulář.

 

…. další webové formuláře připravujeme.

 

*****************************************************************************************

Vážení členové i budoucí zájemci o mobilní služby VPN Ospea.

 

Dovolujeme si Vás upozornit, že provozní doba naší Infolinky na čísle 777 107 077 v pracovní dny od 16 do 20 hodin.

Ovšem připomínáme, že mimo provozní dobu (nebo také v případě vytíženosti Infolinky a ostatních důvodů) je k dispozici hlasová schránka. Namluvte vzkaz a mimo provozní dobu jsme také schopni a ochotni řešit Vaše požadavky dle potřeb. V případě, že si neradi povídáte se „záznamníkem“, pak využijte formu písemnou (SMS nebo e-mail). Pokud nezanecháte na záznamníku zprávu, považujeme hovor za bezpředmětný!

Můžete nám poslat SMS s konkrétním požadavkem, či napsat e-mail na vpn@ospea.cz

Jsme tu pro Vás rádi.

Vaše OSPEA

*****************************************************************************************

 

Podmínky pro získání některého z tarifů:

Podmínkou pro získání výhodného tarifu, je členství v odborové organizaci OSPEA. Pokud nejste členem, kontaktujte předsedu Odborového Svazu OSPEA, pana Vratislava Feigela na čísle 775 768 001 nebo kteréhokoliv zástupce Ospea.

 

Způsob získání SIM karty

  • můžeme Vám přidělit SIM kartu s novým telefonním číslem z naší číselné řady (můžete ji ihned začít používat). K tomu potřebujete prázdnou OneNet SIM kartu, kterou získáte zdarma na kterékoliv prodejně operátora, poté kontaktujete nás k přidělení nového čísla.
  • můžeme přenést Vaše telefonní číslo od kteréhokoliv českého operátora (přenos trvá cca 10 pracovních dní). K tomu potřebujete prázdnou OneNet SIM kartu, kterou získáte zdarma na kterékoliv prodejně operátora, poté kontaktujete nás a sdělíte nám ČVOP kód (přenosový kód).
  • pokud jste již zákazníkem operátora, ve kterém naše služby fungují, stačí vyplnit formulář a SIM karta Vám zůstane stejná, tedy převod čísla proběhne bez výměny SIM karty.
    • U dobíjecí SIM karty od Vodafone, kterou chcete převést do naši mobilní sítě VPN Ospea, je nutné dojít na prodejnu Vodafone a tam si zaregistrovat dobíjecí SIM proti občanskému průkazu. Pak lze realizovat převod pomoci formuláře, který vám zašleme.
    • U ostatních operátorů u dobíjecí SIM karty je třeba vyžádat si číslo přenosu – ČVOP a kontaktovat nás na Infolince, SMS, nebo mailem.

 

Vyúčtování a platby

Zúčtovací období pro všechny tarify je od prvního do posledního kalendářního dne v měsíci. Vyúčtování je zasíláno e-mailem (SMS zprávou) kolem 16. – 24. dne v měsíci. Splatnost je nejpozději do 12. dne následujícího měsíce. Platby hraďte převodem na účet č. 107-2653980287/0100, variabilní symbol platby bude uveden ve vyúčtování (Vaše telefonní číslo), specifický symbol je ve tvaru mrrrr nebo mmrrrr (tedy měsíc a rok, např. 52017 nebo 102017). Po dohodě lze strhávat částku automaticky z Vašeho bankovního účtu (inkaso). Úhrada v hotovosti je možná pouze po předchozí dohodě v kanceláři Ospea ve vozovně Strašnice.

 

Bližší informace Vám rádi poskytneme na Infolince VPN Ospea na čísle 777 107 077 v pracovní dny od 16 do 20 hodin.

 

© 2016 Ospea - odborový svaz Frontier Theme