VPN Ospea

CENÍK ke stažení

 

Provoz Infolinky VPN Ospea je od 9.1.2017 do odvolání v provozu v pracovní dny (PO-PÁ) od 16 do 20 hodin. V případě, že pošlete SMS nebo po cca 5 zazvonění zanecháte hlasovou zprávu, budeme jednat ihned, jak se naskytne čas (např. přestávka v práci). Pokud nevyužijete hlasovou schránku, nebo jiné formy komunikace (web, mail, atd.) nebudeme se Vám moci věnovat. V drtivé většině nevoláme zpět na zmeškaný hovor bez zanechání zprávy! Využívejte prosím tlačítek níže, které se evidují a je na ně reagováno co nejdříve (nejpozději do 24 hodin). Děkuji za pochopení. Infolinka VPN Ospea.

 

HLAVNÍ NABÍDKA – nastavení služeb

Po kliknutí na příslušné tlačítko se Vám otevře webový formulář. Po správném vyplnění Vám bude prioritně požadovaná služba nastavena. V případě potíží s formulářem kontaktujte naší Infolinku VPN Ospea na čísle 777 107 077.

 

Změna mobilního tarifu

… pokud se chystáte změnit tarif pro volání (minutová sazba, neomezený, neomezený s internetem)

Změna datového tarifu

… pokud se chystáte změnit internet (u minutového tarifu nebo jako doplněk k neomezenému tarifu bez internetu)

Zablokování SIM karty

… pro zablokování SIM karty z důvodu krádeže nebo ztráty volejte ihned na číslo 800777780. Pokud nemáte možnost zavolat operátorovi, vyplňte tedy náš formulář (blokace bude realizována přednostně, nejpozději však do 24 hodin). Pro odblokování SIM karty z důvodu nálezu Vaší ztracené SIM karty volejte Infolinku VPN Ospea.

Duplikát SIM karty

… pokud máte již SIM kartu na kterou Vám číslo nahrajeme – při výměně za jinou velikost. Po ztrátě či odcizení (do poznámky uveďte, že si přejete SIM odblokovat, pokud je blokována z důvodu ztráty či odcizení). Prázdnou OneNet SIM kartu si můžete vyzvednout zdarma na kterékoliv prodejně operátora.

Premium SMS

… SMS zprávy na čísla začínající číslicí 9 (SMS jízdenka, hlasování, soutěže, atd.) – pouze při dobré platební historii (aktivace může trvat déle než 24 hodin).

Reset hesla pro Samoobsluhu

… přepne na web operátora, vyplníte telefonní číslo Vašeho účtu a zadáte svůj registrovaný e-mail (pokud se nepodaří, kontaktujte Infolinku VPN Ospea).

REKLAMACE - vyúčtování

… pokud je Vám vyúčtování nesrozumitelné nebo Vám něco nesedí, neváhejte vyplnit náš reklamační formulář.

 

…. další webové formuláře připravujeme.

 

*****************************************************************************************

Vážení členové i budoucí zájemci o mobilní služby VPN Ospea.

 

Dovolujeme si Vás upozornit, že provozní doba naší Infolinky na čísle 777 107 077 je v pracovní dny od 10 do 16 hodin od 9.1.2017 do odvolání v pracovní dny od 16 do 20 hodin.

Ovšem připomínáme, že mimo provozní dobu (nebo také v případě vytíženosti Infolinky a ostatních důvodů) je k dispozici hlasová schránka. Namluvte vzkaz a mimo provozní dobu jsme také schopni a ochotni řešit Vaše požadavky dle potřeb. V případě, že si neradi povídáte se „záznamníkem“, pak využijte formu písemnou (SMS nebo e-mail). Pokud nezanecháte na záznamníku zprávu, považujeme hovor za bezpředmětný!

Můžete nám poslat SMS s konkrétním požadavkem, či napsat e-mail na vpn@ospea.cz

Jsme tu pro Vás rádi.

Vaše OSPEA

*****************************************************************************************

 

Podmínky pro získání některého z tarifů:

Podmínkou pro získání výhodného tarifu, je členství v odborové organizaci OSPEA. Pokud nejste členem, kontaktujte předsedu Odborového Svazu OSPEA, pana Vratislava Feigela na čísle 775 768 001 nebo kteréhokoliv zástupce Ospea.

 

Způsob získání SIM karty

  • můžeme Vám přidělit SIM kartu s novým telefonním číslem z naší číselné řady (můžete ji ihned začít používat). K tomu potřebujete prázdnou OneNet SIM kartu, kterou získáte zdarma na kterékoliv prodejně operátora, poté kontaktujete nás k přidělení nového čísla.
  • můžeme přenést Vaše telefonní číslo od kteréhokoliv českého operátora (přenos trvá cca 10 pracovních dní). K tomu potřebujete prázdnou OneNet SIM kartu, kterou získáte zdarma na kterékoliv prodejně operátora, poté kontaktujete nás a sdělíte nám ČVOP kód (přenosový kód).
  • pokud jste již zákazníkem operátora, ve kterém naše služby fungují, stačí vyplnit formulář a SIM karta Vám zůstane stejná, tedy převod čísla proběhne bez výměny SIM karty.
    • U dobíjecí SIM karty od Vodafone, kterou chcete převést do naši mobilní sítě VPN Ospea, je nutné dojít na prodejnu Vodafone a tam si zaregistrovat dobíjecí SIM proti občanskému průkazu. Pak lze realizovat převod pomoci formuláře, který vám zašleme.
    • U ostatních operátorů u dobíjecí SIM karty je třeba vyžádat si číslo přenosu – ČVOP a vyplnit náš formulář, který vám zašleme.

 

Vyúčtování a platby

Zúčtovací období pro všechny tarify je od prvního do posledního kalendářního dne v měsíci. Vyúčtování je zasíláno e-mailem (SMS zprávou) kolem 20. – 25. dne v měsíci. Splatnost je nejpozději do 12. dne následujícího měsíce. Platby hraďte převodem na účet č. 107-2653980287/0100, variabilní symbol platby bude uveden ve vyúčtování (Vaše telefonní číslo), specifický symbol je ve tvaru mrrrr nebo mmrrrr (tedy měsíc a rok, např. 102016 nebo 22017). Po dohodě lze strhávat částku automaticky z Vašeho bankovního účtu (inkaso). Úhrada v hotovosti je možná pouze po předchozí dohodě v kanceláři Ospea ve vozovně Strašnice.

 

Bližší informace Vám rádi poskytneme na Infolince VPN Ospea na čísle 777 107 077 v pracovní dny od 10 do 16 hodin do odvolání pouze v pracovní dny od 16 do 20 hodin mimo víkendy a státní svátky.

 

© 2016 Ospea - odborový svaz Frontier Theme