Od 1. 8. 2023 dochází k aktualizaci cen tarifů, služeb a roamingu.
CENÍK tarifů a služeb platný od 1. 8. 2023
ke stažení >>ZDE<<
CENÍK VPN roamingu platný od 1. 8. 2023
ke stažení >>ZDE<<
Heslo Vám sdělí Vaši předsedové.
NOVINKA: Služba OneNumber (eSIM)
Tarify si můžete nastavit zde přes naše tlačítka. Po vyplnění formuláře zpracujeme a zadáme do požadavku k nastavení požadovaného tarifu.
DŮLEŽITÉ:
Ospea zahájila vyjednávání o dodatku ke smlouvě VPN. Proto děláme průzkum v oblasti tarifů. Prosíme o vyplnění dotazníku. Jedná se zejména o ty, jenž mají tarif TP2 (Neomezené volání a 6 GB internetu).
Odkaz na dotazník >>ZDE<<
HLAVNÍ NABÍDKA – nastavení služeb
Po kliknutí na příslušné tlačítko se Vám otevře webový formulář. Po správném vyplnění Vám bude prioritně požadovaná služba nastavena. V případě potíží s formulářem nás kontaktujte mailem na zmeny.vpn@seznam.cz
Změna mobilního tarifu
… pokud se chystáte změnit tarif pro volání a internet a nebo požadujete číslo dočasně odpojit, trvale zrušit a nebo požadujete přenosový kód pro odchod k jinému operátorovi(OKÚ).
Zablokování SIM karty
… pro zablokování SIM karty z důvodu krádeže nebo ztráty volejte ihned na operátora poskytovatele, který Vám číslo zablokuje. Pokud nemáte možnost zavolat operátorovi, vyplňte tedy náš formulář (blokace bude realizována přednostně, nejpozději však do 24 hodin). Pro odblokování SIM karty z důvodu nálezu Vaší ztracené SIM karty vyplňte ve formuláři odblokaci.
Duplikát SIM karty
… pokud máte již SIM kartu na kterou Vám číslo nahrajeme – při výměně za jinou velikost. Po ztrátě či odcizení do poznámky uveďte, že si přejete SIM odblokovat, pokud je blokována z důvodu ztráty či odcizení. Prázdnou OneNet SIM kartu si můžete vyzvednout zdarma na kterékoliv prodejně operátora.
Premium SMS
… SMS zprávy na čísla začínající číslicí 9 (SMS jízdenka, hlasování, soutěže, atd.) – pouze při dobré platební historii (aktivace může trvat déle než 24 hodin).
Reset hesla pro Samoobsluhu
… přepne na web operátora, vyplníte telefonní číslo Vašeho účtu a zadáte svůj registrovaný e-mail (pokud se nepodaří, kontaktujte Infolinku VPN Ospea).
REKLAMACE - vyúčtování
… pokud je Vám vyúčtování nesrozumitelné nebo Vám něco nesedí, neváhejte vyplnit náš reklamační formulář.
Platba inkasem
Po dohodě lze strhávat částku automaticky z Vašeho bankovního účtu (inkaso).
…. další tlačítka a webové formuláře připravujeme.
****************************************************************************************
Vážení členové i budoucí zájemci o mobilní služby VPN Ospea.
Můžete nám poslat mail s konkrétním požadavkem na zmeny.vpn@seznam.cz
Jsme tu pro Vás rádi.
Vaše OSPEA
****************************************************************************************
Podmínky pro získání některého z tarifů:
Podmínkou pro získání výhodného tarifu, je členství v Odborovém Svazu OSPEA. Pokud nejste členem, kontaktujte předsedu Odborového Svazu OSPEA, pana Vratislava Feigela na čísle 775 768 001 nebo kteréhokoliv zástupce Ospea.
Způsob získání SIM karty
- Nové telefonní číslo: můžeme Vám přidělit SIM kartu s novým telefonním číslem z naší číselné řady (můžete ji ihned začít používat). K tomu potřebujete prázdnou OneNet SIM kartu, kterou získáte zdarma na kterékoliv prodejně operátora, poté kontaktujete nás k přidělení nového čísla.
- Vaše telefonní číslo: můžeme přenést Vaše telefonní číslo od kteréhokoliv českého operátora (přenos trvá cca 8 pracovních dní). Postup je následující:
- T-Mobile, O2 a ostatní virtuální operátoři: je potřeba si vyžádat ČVOP nebo OKÚ kód (přenosový kód), tedy je potřeba kontaktovat svého operátora, který Vám jej sdělí. Dále potřebujete prázdnou OneNet SIM kartu, kterou získáte zdarma na kterékoliv prodejně Vodafonu, poté kontaktujete nás a sdělíte nám ČVOP nebo OKÚ kód (přenosový kód), telefonní číslo a tarif, který požadujete.
- Vodafone – paušál: je potřeba vypovědět smlouvu s tím, že si číslo ponecháte v síti Vodafone a vyplnit tento formulář. SIM karta Vám zůstavá stejná, tedy převod čísla proběhne bez výměny SIM karty.
- Vodafone – předplacená karta (na kredit): je nutné navštívit prodejnu Vodafone a tam si nechat předplacenou kartu zaregistrovat na své jméno. Pak lze realizovat převod pomocí tohoto formuláře.
Vyúčtování a platby
Zúčtovací období pro všechny tarify je od prvního do posledního kalendářního dne v měsíci. Vyúčtování je zasíláno SMS zprávou a e-mailem (cca kolem 10. – 15. dne v měsíci). Splatnost je nejpozději do 12. dne následujícího měsíce. Platby hraďte převodem na účet č. 1072653980287/0100, variabilní symbol platby bude uveden ve vyúčtování (Vaše telefonní číslo), specifický symbol je ve tvaru MMRRRR (tedy měsíc a rok, např. 062021 nebo 102021). Po dohodě lze strhávat částku automaticky z Vašeho bankovního účtu (inkaso). Úhrada v hotovosti je možná pouze po předchozí dohodě v kanceláři Ospea ve vozovně Strašnice.
Bližší informace Vám rádi poskytneme mailem na zmeny.vpn@seznam.cz